emmaahellstroom

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Hellström - 29 september 2012 18:45

Av Emma Hellström - 28 september 2012 16:29

Av Emma Hellström - 23 september 2012 18:58

Av Emma Hellström - 12 september 2012 21:03

Med dom här två bilderna säger jag Godnatt!

Av Emma Hellström - 10 september 2012 09:07

Hello! Sitter just nu på min första lektion för den här veckan! Eller lektion och lektion.. Har klassråd ):

I lördags gick jag upp kvart i sex för att sen åka till Vingåker på folkrace.. Mitt första heat dog bilen ungefär 5 gånger på startplattan, sen dog den i första kurvan men fick igång den till andra kurvan men sen dog den igen.. Så fick åka lastmaskin in.. Sen fixade vi lite och sen åkte jag ut i mitt andra heat, då den inte dog förns första kurvan, men sen kunde jag åka liiiiite längre till en backe där den inte ville längre.. Så fick åka lastmaskin igen... Det konstigaste är att den funkar prima nu, men sen när jag väl är på banan dör den.. Så vi ska väll köpa ny soppapump sen ska jag kanske köpa ny i helgen som kommer..
Sen när vi har kommit hem hoppa jag snabbt in i duschen och sen åkte jag på bio med Ellen och Michelle! Var så jävla trött och hungrig + att jag frös ihjääääl ):

Igår var jag hos mamma ett tag sen så sov jag hos farmor och farfar!

Nuuuuuuu ska jag på engelska, puss

Bild på mon brors bil ;)

Av Emma Hellström - 7 september 2012 22:01

Hello!

Just nu sitter jag och pratar med Karlsson, Lund och skogis, både bilarna är lastade och jag är taggad! Imorgon är det tävling i Vingåker! Wiho

Av Emma Hellström - 5 september 2012 17:02

Hello! Sitter med Ellen på bt och väntar på bussen hem, ska nog måla tom och mins bil och sen plugga, har ett prov och en engelska läxa sååå :D

Presentation


Hej!
Jag heter Emma och jag är en tjej på 16 år som lever för folkrace. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag som spenderas i garaget, folkracebanan eller med mina galna vänner! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards