emmaahellstroom

Alla inlägg under december 2013

Av Emma Hellström - 27 december 2013 19:44

 
Två påsar twist
En noblessask (inte med på bilden)
Två påslakan
En tygpåse med motivet ''fuck cancer''
Ett armband med samma motiv (inte med på bilden)
Fransk manekyrsätt 

En ask med marabouchoklad
Presentkort på bio 300kr
Två biobiljetter
Två stycken duschtvålar
En spraydeodorant
Tre stycken vs bodymist
Hårsnoddar
Ett halsband
En temugg och te
Moroccanoli till håret
2600kr 

Tack så jättemycket! Jag är verkligen jättenöjd med allt. <3


Av Emma Hellström - 16 december 2013 20:59

Ellen Wiklund, tjejen som betyder så himla himla mycket för mig, tjejen som är en av dom allra viktigaste i mitt liv och tjejen som får en på så bra humör.


Jag älskar henne hur mycket som helst, det finns ingen tjej som är så knasig som hon är och det finns ingen tjej man har det så kul med som man har med henne. Jag mår riktigt dåligt över dom gångerna då vi inte pratar med varandra för att vi inte har kommit överens om någonting. Det är alltid en skitsak det handlar om men det får det att bli så mycket värre än vad det är. Det bästa är, att när vi väl träffas, kramar vi om varandra och sen blir det bra igen, man glömmer bort det dåligt förflutna och tänker ''fan vad dum jag va att jag ens riskera vänskapen för den där skitsaken''. Hon är en sån tjej som jag aldrig skulle kunna lämna, för hon och jag, vi ska ha lika kul om trettio år som vi har det nu.

Men du Ellen, du ska veta att jag älskar dig oavsett vad, ellerhur? Från solen till himlen och tillbaka sjuhundra gånger. Eller näe, det räcker inte för jag älskar dig oändligt mycket. <3

 

Av Emma Hellström - 9 december 2013 21:48

 

Av Emma Hellström - 9 december 2013 21:48

 

Presentation


Hej!
Jag heter Emma och jag är en tjej på 16 år som lever för folkrace. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag som spenderas i garaget, folkracebanan eller med mina galna vänner! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards