emmaahellstroom

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Hellström - 22 november 2012 17:38

Hello, sitter hur nu och pluggar inför teknikprovet som vi har imorgon, det är bara 11sidor eller nått sånt, så inte så mycket mot vad det brukar vara.. När det kan vara runt 40sidor!

I fredags kom Jonas hit, så helgen spenderades med honom. På kvällen åt vi tacos sen låg vi bara och prata och somnade runt 2 kanske? Ingen aning.. Sen vaknade vi redan halv sju och kunde inte somna om.. Runt ett började vi göra oss iordning för att dra oss till stan och fika med mamma, men när vi äntligen var klara och skulle åka va dom påväg hem, så vi stanna hemma några timmar till och sen åkte in för att möta upp Ellen och Robin för att gå på bio och äta på Rhodos. Efter det åkte vi hem igen och la oss och myste en stund innan vi sen somnade båda två. Klockan 11.18 gick hans tåg på söndamorgonen.. Ville verkligen inte att han skulle åka, så himla tomt utan honom.. ):
Men den 14dec åker jag över till Åland, längtar redan!

Puss


Av Emma Hellström - 14 november 2012 18:11

Hejhej!

I förrgår vart jag tillsammans med Ålands finaste pojke, och även jordens finast!
Längtar som bara tusan till fredag då jag äntligen ska få träffa honom! På Lördag drar vi först på öppethus på fordon, tror jag. Sen framåt kvällen drar vi och äter på Rhodos sen kollar på bio med Ellen och Robin, ska bli super mys, <3

Av Emma Hellström - 10 november 2012 22:52

hello!


Sitter just nu i trosa på Ellens kökssoffa och gör inget speciellt. Dricker cola, facebookar, pratar och försöker få det att funka med skype.. Jag kom hit i fredags då hennes pappa kom och hämta mig vid bussterminalen så åkte vi förbi affären och handlade lite mat som jag och Ellen skulle ha till kvällsmat! Vart jätte god wok som farmor Ellen lagade. På kvällen sen satt vi oss framför tvn med först popcorn och sen chokladpudding, sen gick vi och la oss då jag fick se en spindel mellan oss, Ellen pratade med Norling som vart döv då vi både skrek och hoppade upp från sängen snabbare än blixten.. sen fick vi leta efter den men vi hitta den aldrig, så tillslut gick vi och la oss ändå.


Imorse hörde jag Ellen som tyckte att jag skulle gå upp, eller hon gick och åt frukost, men jag somna om och gick senare upp runt ett för att äta frukost. Efter det gick vi och la oss i sängen igen och gjorde inget speciellt, sen gick jag och duscha medans Ellen började med maten, efter ett tag åt vi pommes och kyckling, som vart jätte gott!

Just nu har jag precis pratat klart med Patric i telefon och väntar på att Ellen ska duscha klart, så jag passar på att skriva klart här, vilket jag började med för en timme sen.. Imorgon tar vi ett bussen in till stan då ag följer med Ellen som ska gå och klippa sig och sen tar jag bussen hem, ska plugga på lite so som jag har omförhör i på måndag.. :(


puss! Älskar dig massa, fina vän ♥


 

Av Emma Hellström - 10 november 2012 21:42

emma är bäst, och jag älskar henne massvis ♥ /ellen


 



Presentation


Hej!
Jag heter Emma och jag är en tjej på 16 år som lever för folkrace. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag som spenderas i garaget, folkracebanan eller med mina galna vänner! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards