emmaahellstroom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma Hellström - 30 augusti 2013 21:59

SENASTE:
Dryck: cola
Telefonsamtalet: Tom
SMS: Frans
Sång du lyssnade på: När vi två blir en
Gången du grät: förra helgen

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: ja, eller typ
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Yes
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, vem fan har inte somnat i bilen? 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart, fast har ingen speciell egentligen
färg 2: vet inte
färg 3: vet inte

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, flera dessutom!
Fått ditt hjärta krossat: nope
Skrattat så att du har börjat gråta: Har aldrig lyckats gråta av skratt
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: mja, det har jag nog :) 
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha nä, tror inte det 
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Msn? Dags att uppdatera listan
Hur många barn vill du ha: 1 eller 2
Har du några husdjur: två katter och en hund
Vill du ändra ditt namn: Förnamnet ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: fira mig, hoho
Vilken tid vaknade du idag: ca 6.30

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: morgondagen
Senaste gången du träffade din pappa: timme sen ungefär
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: njä
Vad lyssnar du på just nu: SBF play
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaa
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är i Gävle och inte kan träffa någon.
Vad är ditt namn: Emma
Singel/upptagen: upptagen <3
Stjärntecken: lejon
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: oppebyskolan
Gymnasie: Nyköping strand utbildningscentrum
Högskola: vill jobba efter gymnasiet 
Hårfärg: brunett
Långt eller kort: mellan
Längd: 184cm
Vad gillar du gällande dig själv: finns nog ingenting jag gillar med mig själv :)
Piercings: Öronen
Tatueringar: Ingen
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen
Piercing: Öronen
Tatuering: 
Bästa vän: Julia
Sporten du spelade: ridning
Husdjur: hund
Vaccination du minns: Dom där man måste ta
Konsert: Bra fråga, Per Gessle kanske
Förälskelse: idk
Alkohol du drack: ingen aning

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: sova
Lyssnar du på: spöregnet
Väntar du på: Att få åka till vingåker

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: ja
Karriär i åtanke: bagare eller polis

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: både
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: bra fråga! 
Snygg mage eller snygga armar: mage
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Inte känslig, men kunna uttrycka sina känslor inför mig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Någonstans mittimellan

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nä
Tappat glasögon eller linser: Har jag säkert
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Vet inte
Har du blivit arresterad: Nooo
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja fifan
Mirakel: idk
Kärlek vid första ögonkastet: aahrrå
Himlen: Ja, eller va? 
Tomten: klart som fan jag tror på tomten! 
 Att kyssas på första dejten: Ja
Änglar: nä

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: kompisar
Vad vet inte så många om dig?: vilken hårfärg jag egentligen har

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Emma och jag är en tjej på 16 år som lever för folkrace. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag som spenderas i garaget, folkracebanan eller med mina galna vänner! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards