emmaahellstroom

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hellström - 28 februari 2013 22:32

En kille nu skulle inte skada.

Ljus i hela rummet och gyllene tider i högtalarna. Ligger bara och njuter!
För en stund sen gjorde jag fysik, matte och idrotts läxa, ganska stolt för jag tänkte nästan skita i matten för hade glömt boken i skolan, men löste det :) och brukar inte göra fysiken..

Imorgon tänker jag stiga upp klockan sex följt av en uppfriskande dusch, sen är det sista skoldagen innan helg, woho!

Av Emma Hellström - 28 februari 2013 17:53

Sådär, då har jag gasat lite med mitt hjärta, ändå tills den börja koka, helt tomt med vatten var det så puttra hemåt, vill inte ha nå motorbyte igen inte! Hua



Av Emma Hellström - 25 februari 2013 23:53

Tjejen som alltid får en på bra humör.
Tjejen jag älskar mest av allt.
Tjejen som är min bästa vän.
Tjejen som jag saknar någe oerhört.
Tjejen som betyder mest för mig.

Amanda <3

2012 till döden skiljer oss åt :*

Av Emma Hellström - 25 februari 2013 20:26

Tjenixen.

Min dag har vart ganska så späckad, klockan ringde 05.50 imorse, då jag tydligen trodde att det ringde så jag tog mobilen mot örat och sa "hallå" sen kom jag på att det var alarmet, haha! Men va faktiskt inte så jäkla trött, kvart över sex gick jag sen upp och tog en dusch och sen tog jag det lugnt, åt frukost uppe på rummet efter att jag hade blåst håret, sen sminkade jag mig och platta håret, standard alltså. Gick till bussen i nio minusgrader, kom till skolan där allt var som vanligt igen.

15.25 slutade jag skolan då jag tog bussen hem, gick av en hållplats tidigare än vad jag brukar så det tog väll ca 30 min att gå, tappade min so pärm på vägen också, och alla papper åkte ut.. När jag kom hem åt jag mellis och sen satt jag igång och städade rummet, höll på tills maten var klar runt halv sju, sen började jag läsa om andra världskriget som vi har prov på tills onsdag, tjoho! Nu tar jag ett brake tills jag ska fortsätta med rummet, måste hämta sängkläder sen ska jag lägga in lite kläder i byrån!

Av Emma Hellström - 25 februari 2013 11:50

Tjenareee! Sitter på en bänk och har för jävla tråkigt! Dom flesta i klassen har tydligen gått till burgerking, men den ska jag inviga med min kära moppe och Ellen, någon dag när det är varmare! Börjar nästa lektion med slöjd kvart över tolv, såååå boring! Buhu

Av Emma Hellström - 24 februari 2013 19:28

Tjena hallå!

Sitter just nu i min folkracestol som jag har på rummet som väntar på att få komma ut i min bil, äter lite plockgodis och dricker ramlösa samt pratar i skype med två kompisar :) måste lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon bitti, jäkla skola...


Av Emma Hellström - 24 februari 2013 16:10

Hejhej, kom precis in från en liten promenad, satan vad fint väder det är. :o helt sjukt hur fint det kan vara faktiskt.
Om en kvart kanske kommer Lena och hämtar mig här hos mamma, ska nog hem och skotta fram min kärlek som står under all snö, Tom och Kasa har redan börjat och han säger att det är så gott som klart, men tvivlar på det, haha! Är riktigt sugen på att köra en bit också, va ju länge sen nu!

Av Emma Hellström - 24 februari 2013 02:04

Hobba habba tjabba! 

Nu har jag inte skrivit på drygt nio veckor, sen dagen innan nyår. Fan vad jag sviker bloggen ;) 
Nä men jag har fortfarande ingen dator så det är inge kul att göra inlägg från mobilen.. 


Det har nog inte hänt speciellt mycket på dom här veckorna, skolan tar mycket tid, vi går till halv fyra nästan alla dagar, läxor och prov svämmar över mig. känns det iallafall som. Nationella proven har satt igång och jag har haft både läsförståelse och sen uppsatsen i svenska, vilket var så sjukt mycke tid till, så det vart jobbigt när man var klar att sitta och vänta. Uppsats går aldrig bra för mig nu för tiden så lär inte få nå bra betyg på det. Och även fast det känns bra i läsförståelsen får jag usla resultat. Det här med nationella proven kommer dra ner mina betyg, det är jag säker på.. tyvärr!

Jag har också valt gymnasie vilket vart Hotell och resurang som första val, barn och fritid som andra och fordon som tredje. Barn och fritid tog jag bara för att fylla ut med någon, men vill inte alls gå där.. 

Hoppas verkligen på att komma in på hotell och resturang, om inte.. vet jag inte vad jag vill :/ 

På måndag börjar jag skolan igen, där det kommer ett muntligt nationella i svenska och matte. På onsdag har vi so prov om andra världskriget, vilket känns ganska så olockande.. Men som tur är det inte så långt till påsklovet sen :D 
aaahjuste! vi har bokat flygbiljetter till London också! Det är så att jag och sju andra elever och sen två lärare ska åka till london, det är min språkvalsgrupp, vi alla har F i engelska så det passar ganska så bra nu innan nationella i engelska. Tre nätter, vi åker på morgonen den 9 April och kommer hem på kvällen den 12 April. Ska bli sjukt kul! :) 


Jag har också blivit sams med en gamal vän, vilket känns skönt, nu efter ett halvår fyllt med massa tjafs och hat! 

Nu på sportlovet har jag tagit det ganska soft. inatt blir det min trejde natt och mamma, jag har firat både min bror,faster och morfar, ätit ute med min bror och morbror,träffat mina kusiner,ridit som jag innan inte hade gjort på två år ungefär, träffat kompisar, gått på stan,sovit hos min farmor och farfar,bowlat, sätt på två filmer på bio, sovit och vart i garaget! Det sämsa är att jag inte har träffat min bästavän, Amanda :( Vi har inte lov samtidigt så hon har lov nu på den veckan som kommer.. :/ 

så lär inte träffa henne förns den 23 Mars då min bror ska köra min bil i Eskilstuna och hon ska köra sin andra tävling! åh längtar! 

Vi håller på att fixa iordning pappas 140 som har stått ute i x antal år, nu är det snart klar, vi la i förrgår, så det går frammåt! Det är nämligen den jag ska övningsköra i! whooop


Nej nu ska jag inte skriva mer, klockan är alldeles för mycket och jag är trött, väntar på att min broder ska komma hem, för han kommer annars störa mig i min sömn, hehe! Godnatt på er! 


 

Presentation


Hej!
Jag heter Emma och jag är en tjej på 16 år som lever för folkrace. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag som spenderas i garaget, folkracebanan eller med mina galna vänner! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards