emmaahellstroom

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

NGK

Av Emma Hellström - 14 oktober 2013 10:56

hej. 


I fredags slutade jag tio i ett och gick förbi affären påväg till bussterminalen och köpte lite resgodis, vid halv två gick min buss mot katrineholm där jag mötte upp älsklingen sen åkte vi med hans mamma hem till honom. Vi åt mat, sen gick vi ut och lastade bilen samt alla grejor. Vi gick sen in och bara låg och myste med honom, somnade sedan i hans famn, där jag sen vaknade några timmar senare av väckarklockan som ringde klockan 15.20 Det var dags för NGK. En av sveriges största tävlingar. Dock skulle hjärtat inte köra då, utan vi åkte upp och kollade på alla seniorer och damer, försökte sedan att få med oss en bil hem men det gick ej. Eller det var inte vi som skulle ha med en bil, utan han vi åkte dit med. 

Det var sjukt många norrmän där, och väldigt många av dom gillade tydligen alkohol vilket resulterade bråk. Jag och Josefine gick fram och kollade på, Men det var så sjukt äckligt på någe sätt, men vi ville se hur det gick med honom.. Att kolla på när folk bråkar är nog egentligen det västa som finns, men vi kunde inte göra något.


04.40 gick vi upp i söndags för då skulle vi tillbaka till Karlstad. Jag somnade i bilen påväg dit och efter en timme ungefär vaknade jag av att vi stannade för att det stod en bil mitt på vägen så vi inte kom förbi. Det var troligtvis fyllekörning för att bilen var på, helt smälld i fronten och ingen människa där. Polisen kom och dom hittade människan en bit därifrån. Efter ca 1 timme var bilen äntligen borta med hjälp av en bärgare och vi kunde åka vidare. Dock hann vi fram iallafall! 


Älsklingen körde sitt första heat, där han kom tvåa med inga bromsar. I andra gick drivaxeln först sen gick det bärarmar osv. Så han gick och avanmälde sig.. Tråkigt! 
Det gick bättre för Hampus som var fullpoängare (dvs, vann sina tre heat) och körde a-final. Där han fick svartflagg. 
Kevin vann tredje året irad. Grym kille! 


Imorse gick min buss 06.50 från katrineholm, vilket resulterade att jag gick upp kvart i sex imorse. Dock var det inte alls jobbigt, dock var det jobbigt att lämna älsklingen som jag inte får träffa förns på fredag. :( 



 

älsklingen i hans opel. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hellström - 5 mars 2014 20:27


Hellu, det var ett tag sen jag skrev här och eftersom att det var flera månader sen så kan jag inte sitta och skriva vad jag har gjort under den tiden. Mycke har hänt och det är ingenting jag vill dela med mig här, jag har förlorat en väldigt bra vän...

Av Emma Hellström - 9 januari 2014 20:54


Jag måste alltid spola tandborsten med vatten innan jag sätter på tandkrämen och efter jag har satt på tandkrämen en gång innan jag kan börja borsta tänderna.  Efter att jag köpte dr denim jeans så tycker jag att alla andra jeans är JÄTTEobekväma....

Av Emma Hellström - 7 januari 2014 19:31

 Den svarta tröjan från cubas ska Patric få, så var inte oroliga att jag ska ha på mig den! ;)            ...

Av Emma Hellström - 27 december 2013 19:44


  Två påsar twistEn noblessask (inte med på bilden)Två påslakanEn tygpåse med motivet ''fuck cancer''Ett armband med samma motiv (inte med på bilden)Fransk manekyrsätt  En ask med marabouchokladPresentkort på bio 300krTvå biobiljetterTvå stycken d...

Av Emma Hellström - 16 december 2013 20:59

Ellen Wiklund, tjejen som betyder så himla himla mycket för mig, tjejen som är en av dom allra viktigaste i mitt liv och tjejen som får en på så bra humör.   Jag älskar henne hur mycket som helst, det finns ingen tjej som är så knasig som hon är ...

Presentation


Hej!
Jag heter Emma och jag är en tjej på 16 år som lever för folkrace. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag som spenderas i garaget, folkracebanan eller med mina galna vänner! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards